Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 oktober 2012

Många tårar blir det...

Ikväll såg jag sista avsnittet av "torka inga tårar...."en helt fantastisk serie av min favorit Jonas Gardell. Man blir så berörd så det finns inte....
Tårarna har strilat ner o snoret runnit;(
Eftersom det bygger på verkliga livet som det var DÅ så blir man ju inte mindre berörd. Såå tråkigt att det nu är slut. Stort tack till dig Jonas.

Och mina tårar lär inte hinna torka för imorgon begravs min farfar Tage.
Lär bli en jobbig dag, men får försöka finna tröst i att han fick bli hela 94 år.
Maja ska följa med och när min farmor gick bort gjorde hon en pärlplatta som hon la på kistan. Nu har hon gjort ett pärlhjärta med ett T på:) hon var lite ledsen nu ikväll, men hoppas att det går bra imorgon.

Stor o varm kram H

Inga kommentarer: