Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 juli 2009

Ensamma igen

Ännu en vecka som börjar med att Maja har åkt, denna gång till farmor och farfar.
Idag har vi hunnit fixa alla presenter till våran lilla tjej som fyller 5 år på lördag.
Inte klokt vad tiden flyger iväg, hon kom ju nyss.
Så på lördag blir det lite släkt som kommer och firar, tänkte göra en daimchessecake.
Blev bjuden på den hos kompisar, och Maja älskar daimglass så den blir nog väldigt bra mottagen av våran prinsessa.
Hon måste ju få som hon vill ibland iallafall...!
Ska nu fixa en bild som ska in i NT till på lördag.
Brukar vara ute i sista minuten som vanligt varje år, men idag satte jag påminnelse på min mobil så att jag inte skulle glömma, det var väl bra.

Inga kommentarer: