Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 juli 2009

Tystnad

Vaknade i morse av tystnad, ingen TV på, ingen som ropar efter dricka, helt tyst.
Fick för engångskull se på nyhetsmorgon, det händer INTE så ofta.
Alltid "bolibompa" för hela slanten, är ganska trött på både "gissa gåtan",byggare bob"och "lilla prinsessan" mm.
Behövde inte stressa ett dugg. Inget barn som tjurar eller vägrar äta sin frukost...med allt som det innebär.
Men så ringde min lilla älskling och lät så där underbar och söt som bara hon kan va.
"Älskar dig mamma,saknar dig jätte mycket"!! då smälter man ju så att man kan dö för mindre...
...glömmer då lätt bort att hon är i en jobbig trots ålder och att man i sina sämsta stunder både vill sälja henne som att själv flytta hemifrån;)...
Men älskar dem gör man ju över allt annat.
Pratade med mormor och frågade om det gick bra, inga trots utbrott eller nått?
..."det går så bra, men hon får ju som hon vill hela tiden så hon har ju ingen anledning att få ett utbrott"... kan tro det ja, hemma har man ju regler men hos mormor går allt bra:)
Jobbar bara imorgon också, ska sedan ner till landet och se om mormor har överlevt.
Ska sova där en natt. Hoppas på bra väder så att man kan fiska lite.

Inga kommentarer: