Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 september 2012

Kho lanta

Man kan ju verkligen vänja sig vid det här livet:)
Drömmen vore att kunna åka hit i tre till fyra månader, Maja går i svenska skolan här, jag kan väl ta med saxen och A kan väl jobba här ifrån med datan. Visst skulle det va häftigt!!
Skulle lätt trivas här med allt vad Thailand har att erbjuda. Älskart!!!

Har träffat ett par från Enköping som bor på vårt hotell, och ja, vi behöver inte slås om solstolarna....är nästan själva på detta stora hotell...hahaha!!
Skönt med lågsäsong:)
Idag ska vi ta mopparna och åka till nån grotta och till ett vattenfall.
Vaknade till stålande SOL, så på med solfaktor så är det bara att köra:)
Ha det gott och här kommer det lite mera bilder från Kho lanta.

Stor o varm kram från oss!!

Inga kommentarer: