Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 september 2012

Fredagsmat

Igår när Maja hade sin fest i källaren så fixade jag lite fredagsmat till mig o A.
Gillar verkligen risonipasta. Går ju att mixa hur som helst.
Denna gång så använde jag kyckling som jag skar i mindre bitar. Fräste dem med lök, zucchini, champinjoner och färsk sparris. Blandade även i zetas paprika/olivhack, lite ajvar o vitlök.
Blandade ihop allt med pastan i ett stort serveringsfat. Till detta gjorde jag en kall sås på crème fraîche, lite majonäs, pesto, vitlök o lite salt.
Blev som vanligt;) jätte gott!

Nu får vi ta tag i denna lördag. Behöver kolla igenom vad som ska tvättas till resan. Inte långt kvar nu.
KRAM H

Inga kommentarer: