Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 september 2012

Resfeber....:)

Nu börjar det verkligen närma sig. EN DAG till att jobba, sen flyger vi iväg. Allt ligger framme som ska med. Bara att börja packa alltså:) A åkte precis ner till forex för att växla till lite baht. Imorgon lär vi inte hinna. Vi båda jobbar och sen måste vi åka iväg till svärföräldrarna för att lämna marsvinen. Dem klarar sig ju inte själva;)
Det blev tåg till slut. Ska bli skönt att slippa åka bil, nu kan vi ju alla slappa och njuta av att vi kommer direkt till terminal 5:)
Och som ni ser på bilden så kommer en dunk rött och en dunk rose få följa med. Finns ju inte så mycket vin i Thailand, man får nöja sig med singha!
Inte fel det heller, men lite vin på balkongen hör ju till semestern liksom;)
Håll nu alla era tummar att vi får skapligt väder o inte bara regn.
Jag lär blogga där ifrån så titta in ibland så får ni följa med på resan:)

Nu ska här packas!!

Tjingeling på er!!
Kram H

Inga kommentarer: