Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 mars 2013

House of lola

Igår kväll visade Eva kläder från House of lola. Älskar verkligen deras kläder. Snygga, sköna, funktionella, tuffa, fina, söta, coola kläder:))
Man kan även köpa kläderna via deras webbshop men jag tycker man behöver prova kläderna på plats. Jag har allt från stl S till L beroende på modell. Igår beställde jag en jätte fin vit topp som är rymlig i modellen så den kunde jag ha i stl S!!! Och DÅ blir man ju liksom lite glad:))
Så kolla in deras hemsida lovar att ni kommer bli nöjda!

Och så var det påsk igen:) blir att skriva en lång inköpslista för imorgon kommer Eva o Magnus och Marie, Magnus o barnen hit. Det blir ingen påskmat utan tema som vi brukar. Och temat imorgon är PLURA:)) så det räcker med CAVA o CIGG;)) hahaha!!! Skämta bara, men jag har förrätten så det är att kolla in recepten. Kanske blir det musslor, men definitivt inte dem små miniålarna han gjorde i lördagens program, kunde knappt titta när dem åt dem små "maskarna":(((

Nu dax att fixa till Maja o skjutsa henne till skolan!!

Kram H

Inga kommentarer: