Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

17 mars 2013

Se upp i backen!!

Jag skulle jätte gärna vilja träffa den som har bedömt svårighetsgrad på vissa backar. Kan INTE hålla med om att "Gustav" är blå, lite mera röd eller till och med svart i mina ögon:) man fattar verkligen inte hur Anja kan stå på benen i den farten hon åker slalom i;) helt otroligt!
Men jag tog mig ner både en gång o två gånger. Sen hur det ser ut är ju en annan sak;)
För Maja går det över förväntan men i morgon ska hon få lite proffs hjälp. Blir privattränare ett par timmar för henne. Är han snygg så följer jag med, hahaha!!
Men det är faktiskt skönt att vara här (men fråga inte mina vader) härlig luft, vacker natur.
Måste be A om massage på mina ben, är såå öm:(( får verkligen hoppas att man kan gå i morgon;)
Nu är jag hel mätt o lär somna ovaggad ikväll:)

Kram H





Inga kommentarer: