Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

31 oktober 2010

Äntligen!

 Äntligen, efter en massa letande, så hittade jag dessa badlakan och handdukar i perfekt färg till vårat nya badrum. Antingen så var det för blått eller för grönt, men dem här passade utmärkt! Så nu är det så fint, fattas bara en bastu. Har kollat runt dem sista dagarna, men det är inte lätt. Vi har ju tänkt en färdig modul som man liksom bara sätter in och pluggar i kontakten. Smart va? Men nu är det ju så att antingen är dem lite för små eller för stora, varför ska det vara så svårt. Det kan ju aldrig få funka från första början inte, utan krångla ska det göra. Och inte nog med det så kan man ju välja på infraröd bastu nu också. Det vet jag inte så mycket om, men en kund till mig som kommer imorgon för att fixa håret, har en infra hemma. Så henne ska jag fråga ut då. Kanske får jag komma hem till henne o testa, så vi inte köper "grisen i säcken".
Hittade dem här två lyktorna i min favvo färg inne på "miqe",bara 149:- för båda.  Annars har jag fått in lite nytt i "Majasrum". Lägger upp bilder i morgon. Det är lite jul förstås!

Maja har ju höstlov och ska åka till mormor och morfar imorgon. Sova över är ju alltid spännande, speciellt då man får göra lite som man vill hos mormor. Bortskämnd är väl bara förnamnet. Baka bullar och kakor är på schemat och så förstås ska badbomber och skumbollar med. För att bada i mormors badkar är väl det första hon ska göra. Även om vi nu också har ett här hemma. Kan säga att det blir ganska så dyra bad då jag har börjat köpa dem på "Lush", och vi lägger i både en badbomb och en skumboll för sisådär 59:- styck....men såå gott vi luktar sen då! Och vi badar ju inte varje dag som tur är;-)

Inga kommentarer: