Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 oktober 2010

Onsdag

Har jobbat en liten stund på fm idag. Skulle varit ledig, men tog en VIPkund som ville bli fin innan helgen. Så vad gör man inte för sina älskade kunder. Har tänkt fixa lite hemma, sånt som man liksom inte hinner med när man och barn är hemma. Såå skönt med ett tomt hus, tyst & härligt lugnt. En sån dag i veckan skulle man alltid ha, eller hur!?
Och imorse slog det mig att vi glömt nått viktigt, föräldramöte ikväll. Kände att det ringde en varnings klocka när jag såg att det var den 6 idag. Har helt glömt bort, kan bero på att jag aldrig skrev upp det nya datumet för mötet och vi aldrig fått nån lapp. Allt går ju via mail, men jag vill ha lappar som jag kan sätta upp på kylskåpet. Måste från o med nu få rutin på att alltid kolla min mail (som jag inte gör)varje dag! Kan väl inte vara så svårt, jag sitter ju ofta med bloggen. Så nu är det skärpning på den punkten,där med basta!
Måste även hinna med o fixa så jag kan lägga upp mina nya bilder från kameran. Är faktiskt inte så haj på data, som man kan tro ;) så ikväll ska jag göra ett försök att ladda upp programet som följde, så håll tummarna. Vi var ju i Kolmården i söndags och det blev en hel del bra kort. Äntligen så fick man närbilder på djuren, som man inte fått innan, såå kul!! Kul med ny kamera. Hoppas på lite soligt väder så ska jag ge mig ut i naturen o fota.  Ha det gott alla! Kram

Inga kommentarer: