Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 oktober 2010

Söndag

Bröllop, bröllop. Visst är det kul när två som älskar varann blir man o fru. Mycket känslor som kommer i svall. Det räcker med att det sjungs en kärlekssång så blir man ju tårögd. Så vackert det är med bröllop. Så nu har båda Anders syskon gift sig. Systern i augusti och nu brodern. Är ju bara vi kvar. Måste byta taktik, för än så länge verkar det kört. Om jag nu inte går med att gifta mig på en strand långt bort, för då skulle jag få gifta mig nu. Men jag vill ha ett i kyrkan och så vill jag ha mamma o pappa där. Behövs inte nått stort alls, är inte kräsen, nått litet o enkelt det är det enda jag önskar mig. Håller mina tummar, vem vet kanske nästa vår? Jag ska ladda ner alla kort så ska ni få se bilder från Evas o Magnus bröllop. Kan ju berätta vad vi köpte. Det blev en "smartbox" där dem fick två hotell nätter, dem får själva välja på många olika hotell runt om i Sverige. Dem önskade sig inget, så då valde vi detta. Ett ganska bra alternativ tycker jag. Och jag tror dem blev nöjda. Ha en skön vecka nu, alla vänner.

Inga kommentarer: