Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

17 oktober 2010

Slut på helgen

Då var helgen slut IGEN. Och som vanligt så fattar man inte vart den tog vägen. Även Maja som är 6 år sa i fredags att "men mamma, det var ju nyss måndag, och nu är det redan fredag, så fort veckan går". Mer rätt än så kan hon ju inte ha. I fredags så badade vi skumbad, Maja o jag. En skön avslutning på veckan. Och mitt under badandet så kom A ner med ett glas rött till mig o saft till Maja, inte helt fel kan jag säga. Riktigt riktigt mysigt. Längtar nu bara efter bastun som vi snart ska beställa. Har inte hittat den vi ska ha än. Vill ha mycket glas, ingen furu här så långt ögat kan nå...  Alu line är en i glas o aluminiumlister, riktigt snyggt. Kanske blir det den, vi får se. Under tiden så växer mina "hjärtan på tråd" som aldrig för. Älskar den sorten. En av få som jag inte har tagit död på. A föredrar konstgjorda blommor eftersom jag är en mästare på att glömma vattna. Ska nu se klart filmen "rallybrudar" som jag inte sett. natti natti alla!!

1 kommentar:

Cat sa...

Följ gärna min blog på bloglovin! :-)