Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 september 2009

Överkast


Trodde väl aldrig att jag skulle be min mamma om att få låna hennes gamla virkade överkast. Men nu ligger det på våran säng. Första etappen på sovrums make over.
Ska även byta tyget på sänggaveln, och om jag ber snällt så vill jag måla vit på väggarna. Får se om jag måste göra det själv eller om Anders vill förbarma sig.
Det ska bli i tonerna turkost om nu ingen visste att det är min favvo färg nr 1.

1 kommentar:

Heidi sa...

Hej
Fint överkast! Jag ett virkat överkast som min mormor har gjort speciellt till mig. Hmm..den hade jag glömt bort att jag hade. Men det är ju inget man kan ha medans barnen är små.Får nog ta fram och fota den iallafall.
Hoppas din man är snäll och målar lite åt dig, eller "er" menar jag...hi hi
Trevlig helg, Heidi