Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 september 2009

Resfeber redan

Har nu bokat tid för Majas vaccination. Men nu är det så att det krockar med hennes femårs spruta, så nu ska hon ta både den första av tvinrixen och femårssprutan samma dag! Tror ni att hon jublar kanske, det får bli lite mutning tror jag. Och nr 2 av tvinrixen ska hon ta några veckor innan vi åker. Man får stå ut med mycket när det bär iväg så långt bort som till Thailand. Nu när resan är bokad och första hotellnätterna är klara så börjar jag faktiskt redan att få lite resfeber. Sommarkläderna ligger i högar i källaren, ingen ide att lägga in i garderoben, dem ska ju snart packas. Men det blir inte mycket som ska med. Allt finns ju där att handla, speciellt till Maja. Vet av erfarenhet att det inte finns så mycket till en annan. Sist titta dem på mej "no, don´t have your size miss, sorry"!!jätte kul. Så STOR är jag ju inte. Om det är någon som har tips på ställen att bo på i kohlanta eller i khaolak så kontakta mig. Alltid kul att få tips från andra som nyligen har varit där.

Inga kommentarer: