Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 september 2009

Snart ett år äldre

Snart blir man ett år äldre igen. Inget man gör kan ju stoppa det faktum att det redan gått ett helt år igen. men det är ju alltid kul med paket;)
Anders har fått för sig att jag aldrig blir nöjd, bara det är många paket typ.
Men det var när jag va yngre, det kan jag erkänna. Men det är ju faktiskt inte vad det är i som har betydelse, det är ju bara kul att det är överraskningar, fast man fyller 37!! det kan man ju inte tro eller hur!!;)
Men som dem flesta av mina födelsedagar iallafall dem senaste, så är jag LEDIG.
Maja och jag ska njuta av lite sovmorgon innan vi ska ner på stan där vi brukar fika som Maja tycker är så kul. Sedan kommer mina föräldrar och svärföräldrar på fika.
Men som sagt det är på fredag det. Så än så länge är jag bara 36! Ingen ålders nojja här inte:(

Inga kommentarer: