Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

19 februari 2010

Ledig fredag

Så skönt med en ledig fredag. Anders ska ju åka till London idag, kolla på fotboll, om nu det är så kul;) Hade ju själv velat shoppa istället,sån är jag hihi. Men idag så ska Johanna med barn komma till oss. Skulle åkt på fm till Margot som det va en evighet sen jag såg. Men oturligt nog så har dem fått maginfluensa, och det vill vi inte ha. Så det får bli en annan gång, tyvärr. Maja blev INTE glad när hon fick veta. Ville leka med Fanny som hon inte sett sen sitt kalas förra året. FY vad tiden går!!. Men som sagt, hon får leka med Edvin och Ella istället lite senare idag. Vi har tänkt att kanske åka en sväng till MAXI, slänga in barnen (dem stora)på "maxidagiset",som Maja kallar det. Så kan vi kolla läget i butikerna. Jag och Anders har ju fått den stora äran att bli faddrar åt Elsa nästa söndag. Har ju inget att ta på mig som vanligt. Förstår inte,för garderoben går knappt att stänga?! Man kanske skulle ha följt med gubbarna till London, för där finns det väl shopping så det räcker, synd!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det gick ju bra att handla, kanske en bild på ditt nya inköp.........och om Anders läser detta så kan jag säga att det är ett mycket användbart plagg, ja rent ut av muliti funktionellt (det är sånt som män vill höra)!!