Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 februari 2010

Torsdag

Det blev inget mer kräks, får hoppas det är över. Hon har ätit och lekt som vanligt idag. Ska bli skönt med helg snart. Ikväll var jag på träning, Maja och hennes kusin Lina ville följa med. Dem försökte att hänga med, men det gick sisådär, hihi!!. Lördag lär bli späckat, har lovat busfabriken, men kom på nu att hon har ju simmning på den perfekta tiden 10.45 en lördag, kan tiden bli bättre eller?. Så det får bli BUS efter simmningen. Så det var den lördagen. Man lär väl stupa lagom till schlagerfesten börjar. Hejar på Anna Bergendal, hon var min favvo när hon va med i idol. Tyckte hon hade en sån skön röst, lite speciell, men jätte bra. Hoppas nu att hon har en bra låt bara! Då ska jag rösta på henne iallafall.

Inga kommentarer: