Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 februari 2010

Praoeleven Lina


Torsdag och fredag denna vecka så hade jag Majas kusin Lina från Västerås hos mig på salongen. Hon ville så gärna praoa som frissa. Här är hon nyklippt med några mörkbruna extensions på ena sidan. Jag klippte nog nästan 15 cm på längden och skar upp det en liten bit. Tycker hon blev jätte fin.



Lina fick ju inte jobba med riktiga kunder, så det var ju tur att jag hade några övningsdockor som hon fick testa lite på. Men hon tvättade håret på sin farmor och mig, utan att dränka oss båda ;)




Här är Lina i jobbartagen. Tror nog att hon tyckte det var kul att vara hos mig ett par dar. Kanske kan det bli fler gånger när det är dags för prao.

Inga kommentarer: