Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 februari 2010

Ledig onsdag

Har varit på stan med Maja. Börjar bli rutin på våra lediga onsdagar. Köpte fina saker från "cult". Diskmedel och tvål pump i rött. Passar väldigt bra i köket. Har nu också äntligen beställt en väska från annabells-annabell.blogspot.com. Hon hade ett jätte fint tyg i grönt&turkost blommigt. Om hon har så det räcker så ville jag också ha en liten sminkväska i samma. Kommer bli fint framåt våren. Jag har också bjudit in henne till en tjejkväll SÖNDAG DEN 25/4. Tror tiden blir mellan 15-18. Ska även ha dit Melle med silversmycken och Johannas kortmakeri.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer gärna tar med vår och sommar saker!
Johanna