Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 februari 2010

Utvandra

Sista vintern som jag bor här hemma. Är såå trött på snön. Nästa vinter så flyttar vi till Thailand om jag får bestämma. Kan ju ta med saxen, finns väl alltid nån som vill klippa sig. Man behöver ju inte tjäna så mycket för att klara brödfödan. Allt är ju så billigt. Så nu är det att börja hård spara varje krona så drömmen kan bli verklighet. Och det är ju typiskt att när detta snökaos inträffar så är Anders i London och kollar fotboll. Så nu ikväll har jag skottat snö så det räcker för flera år. Men om jag får gissa så lär det väl inte synas imorgon efter mer snö och blåst. Maja skulle ha simmat idag men vi avstog att köra i kaoset. Var nog tur tror jag. Får se om vi törs ut imorgon. Ska se shlager ikväll och förstås lite OS. Om jag orkar så ska jag se isdansen inatt. Och kanske kan det bli någon medalj för sverige på skidorna, håller mina tummar.

Inga kommentarer: