Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 februari 2010

Utan barn

Mormor & morfar ville ha Maja i helgen, så nu är vi ensamma hemma. Lite tomt är det allt. Vi har passat på att rensa lite i källaren. Vi ska ju göra badrum i den gammla tvättstugan. Så nu är det att börja planera vad man vill ha. Inte lätt med alla val som ska göras. Bastu ska det bli iallafall. Maja älskar att basta så fort vi är på badhuset. Man får dra henne därifrån. Och badkar förstås, för nu när hon är hos mormor badas det förfullt. Pratade nyss med Maja och då hade hon legat i badet över en timma. Ikväll så blir det ju melodifestivalen och sedan blir det OS för hela slanten. Ska fixa lite god mat också. Köpte färsk lax som jag ska göra i ugnen med en räkröra uppepå. Hoppas det blir gott.

Inga kommentarer: