Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

17 mars 2012

Affari

Det finns såå mycket snyggt nu till våren i alla inrednings kataloger. Jag har ju köpt lite till Majasrum från affari tidigare, och jag gillar verkligen deras stil. MEN nu är det ju så att jag har tänkt att försöka hitta nån som vill hyra rummet. Helst en nagelteknolog, så vet du nån, kontakta mig:)
Därför ska jag inte köpa in nått nytt(men jag vill), sjukt svårt att låta bli.

 Älskar dem här frostade lyktorna/vaser...


 ...och dem här coola lyktorna, skulle passa utmärkt på våran altan:)


 Gillar detta också...


Dem här koffertarna tycker jag är as snygga, men vart jag skulle ha dem vet jag inte, men snygga!

Inga kommentarer: