Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 mars 2012

Ändring i hallen...

 Fixade om lite i hallen för ett tag sedan. Satte upp ett par av kronkrokarna som jag har att sälja i majasRum. Och på dem hängde jag små lyktor, tycker det blev jätte fint. Det får vara så tills jag(vi) gör om helt i hallen. Det är ju faktiskt så att tapeten jag vill få upp där ligger under min säng sedan två(!) år!! Jag vet, inte klokt vad fort tiden går, hahaha!!


Skulle vilja riva väggen mellan hallen och köket. Det är bara så att trappan ner till källaren är där imellan! Men det går nog att fixa. Allt går om man vill! Men tills dess så får jag pynta om lite då och då.

Idag så lovade jag Maja ett par convers skor:)  För det är ju så att ALLA har dem skorna på skolan!! Visst är dem gulliga dem små liven. Men som sagt så åkte vi till Maxi och stadium när A kom hem från jobbet. Men nu var det ju så att Maja ville ha dem i turkost. Och nu var det så att i barn storlekarna fanns det INTE turkost. Försökte med ett par snygga i lila, NEJ!! Turkost SKA det va. Men vilken tur man kan ha....stadiums egna märke hade den RÄTTA färgen.....och till ett PANG pris på 149:- Ibland ska man ha tur, det blev en billig affär för lilla mamsen!
Hoppas nu ingen på skola säger att dem inget är att ha eftersom det inte är "äkta". Maja var nöjd och det är ju viktigast. Märket är inte allt!

Nu ska jag ta lite rödvin och sätta mig i soffan och slappa lite.
Ha det gott!
KRAM

Inga kommentarer: