Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 mars 2012

redhead....o lite annat...

 Fixade ju håret för en vecka sen. Lite ljusare rött, och det ska nog bli ännu ljusare rött framöver. Tar lite i taget. Här hade jag ork att fixa håret med trippeltången. Blir så sugen på mitt affrokrull igen. Hoppas att mitt hår har växt tillräckligt till sommaren. (har ju löshår i).



Detta är min frukost. Smootie på turkisk joughurt och frysta hallon, så super gott och enkelt att göra.

 Har börjat samla på marrimeko skålar. Älskar dem! Vill ha fler i dem små, för då passar dem till efterrätter:)


 Förra helgen så var Majas små kusiner nere. Och Vera hade blivit såå stor. Och såå söt! Ett riktigt charmtroll.


 Maja och Elsa passade på att gå till lekparken en stund. Och det var ju super skoj! Fattar inte hur dem orkade att springa upp och ner och upp och ner.....! Men sen var Elsa dyngsur i håret när vi kom in:)


 Idag så åkte vi en sväng till Sörsjön i det fina vårvädret. Fast det var inte lika skönt som vi trodde. Blåste ganska så skyligt, men skönt med den friska luften som vi fick. Grillade korv och myste. Måste nu bara hänga ut kläderna på vädring, för fy så dem stinker grill os! Bland det värsta jag vet. Men gott var det med korv i solen.



Inga kommentarer: