Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 mars 2012

Springtime


Åhh så härligt väder det var i helgen. Passade på att plantera lite påskliljor i solen. Sedan han vi med att tvätta fönster(inte kul!) men ett måste.  Skurade golvet på altanen och plockade fram utemöblerna.  Och till Majas lycka så fixade vi studsmattan också. Så nu är allt gjort, kom nu sol och värme....vi är redo!




Lördagens mat blev Majas favorit Lamm!
Det är ju så himla gott, men ack så dyrt. Till det serverades ugnsbakade rotsaker och rödvinssås. Mums kan jag lova. 

Nu ser jag fram emot att få åka till barcelona nu på torsdag. Ska bli så himla kul att njuta några dagar i solen tillsammans med Anders. Med på resan är också Magnus och Eva. Hoppas på god mat och gott vin.
Shoppa ska vi väl hinna med och kanske blir det fotboll också. Inte det bästa jag vet men det får väl gå för den här gången:)

Nu tar vi tag i resten av denna tisdag!
 Kram på er!

Inga kommentarer: