Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 mars 2012

Grå torsdag

Fy vilket grått o lite kyligt väder vi har haft idag. Hoppas verkligen det blir bättre till helgen.
Så, vad ska ni ha göra i helgen då?? Nu när mello är slut, vad ska man då hitta på en lördag:) Fast jag tycker nog det är skönt att det är slut, blir lite uttjatat efter några helger. Nu ser jag fram emot "Let's dance" det gillar jag. Och det var ju en hel del roliga deltagare i år. Vad sägs om Marcus Schenkenberg, Pernilla Wahlgren, Camilla Henemark(!), Hästbonden, Camilla Läckberg bl.a. Detta kan ju bli hur kul som helst:)
Men ve o fasa(!) jag kommer att missa premiären, är ju i Barcelona då!! Hur ska det gå...hihihi!!
Det har jag väl talat om att vi ska åka till Barcelona. Ska bli så kul. A o Jag åker med Magnus och Eva en weekend. Åh vad jag ska äta god spansk mat och dricka otroligt goda spanska viner. Kan knappt vänta!! Och jag hoppas SOLEN lyser o värmer oss alla där. För idag fryser jag in i märgen:)
Tjolla hopp alla, nu ska kunden sköljas!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Lena sa...

barchelona är jättemysig stad ,akta er för ficktjuvar bara för vi drabbades av det när vi var där. Bara en varning för det gick så snabbt så ingen märkte ngt.
/Lena