Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 juni 2009

Dagisfritt

Det är ju lustigt att när man har sovmorgon så vaknar Maja kvart över sex.
Varför? Första dagisfria dagen. Hon är ledig nu i fem veckor.
Själv får man jobba. Så nu kommer alla rutiner att brytas, hur nu det ska gå.
Hon hinner knappt att vakna förrän det börjas tjata om att leka med någon.
"Du har ju fullt med saker i ditt rum, lek lite där!" Maja," Jag vill ha nån som pratar"
Man själv är väl inte saknad när hon har varit på dagis en hel dag, men vill leka med nån
direkt när hon kommer hem. Så är det. bara att vänja sig. Idag ska hon va hos sin kompis
Edvin. Åka på utflykt. Nu ska jag ta en kopp kaffe så att man blir som folk.
Kram

Inga kommentarer: