Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 juni 2009

Taikon tomt


Har alltid sagt att jag avskyr både studsmatta och pool.
Studsmatta blev det förra sommaren, och jag måste säga, visserligen är den skit ful, men vad hon hoppar och alla kompisar som kommer.
Och nu, denna sommar, vad köper vi om inte en pool.
Skulle ju aldrig skaffa en sån.
Men nu är hela tomten full. Går inte att få plats med nått mer(tror jag).
Men dock ett problem. Eftersom Maja är utan syskon, så går det ju inte lika bra att hoppa själv alla gånger. Det är ju bara att offra sig och trosorna.
För att hålla tätt är ju faan omöjligt. Men vad gör man inte för att barnet ska va nöjd. Poolen är ju en annan grej, där är det ju bara skönt att ligga och flyta.
Inget risk för läckage där inte.
Ha det gott. Kram

1 kommentar:

Johanna sa...

Vet hur det är just nu är vår tomt en byggplats men i slutet av veckan är planerna att det ska vara något slags tivoli...sandhög ska bli pool. En klen tröst är att det spelar ingen roll att de har syskon tjatet finns där ändå...man hinner inte avsluta en aktivitet innan frågan kommer - Vad ska vi göra sedan mamma?.....man blir lite trött.....