Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 juni 2009

Tält

Har nu på prov satt upp tältet på altanen. Gick ju galant.
Ska nog inte behöva göra bort oss på campingen.
Det är ju bara två pinnar att hålla reda på, ett barn skulle nog fixa det:)
Jobbar sista dan i morgon onsdag. Ska bli så skönt.
Sambon har varit hemma med Maja i två dar och han har nästan fått nog.
Mycket tjat efter kompisar, (får dem inte nog på dagis??)som tur är så har våra grannar sina barnbarn här från Stockholm.
Maja hinner knappt vakna innan hon står på altanen och undrar om Ellen har vaknat,kommer hon snart? Så våran ny inköpta pool har varit flitigt använd utav två glada barn. Ett bra köp! La mig i den så fort jag själv kom hem från jobbet.
I denna värme så fastnar det väldigt mycket utav kundernas hår på kroppen. vill jag bara meddela, inte så kul:(. Det är bra att gnälla lite, för nu i två dar har maten varit klar när jag har kommit hem. Inte så mycket begärt eftersom jag jobbar och sambon har semester. Något ska han väl göra;) Väldigt goda biffar med sallad i går och idag skinksallad med oliver. Jätte gott, och nyttigt. Tycker han att jag behöver gå ner i vikt eller!!:)Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: