Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 juni 2009

Snart semester

Jobbar nu dem sista dagarna innan jag får 1 1/2 vecka semester.
Det är hårt att vara sin egen. Men jag tycker det är skönt med kort veckor.
Ska ha några veckor där jag jobbar tre ledig fyra. Det är inte helt fel.
Borde alltid ha såna veckor.
Vi planerar faktiskt att tälta en eller två nätter för att Maja ska få testa på att tälta. Jag själv växte upp med tält semestrar, men är nog lite för bekväm för det nu.
Men det ska bli kul att testa iallafall. Har fått några tips från kunder på bra campingar. Vi ska testa Gränna först. Inte så långt dit, och jag är ju frälst på polkagrisar. Fick faktist den största klubba jag har sett när jag tog studenten.
Hade skavsår runt halsen efter bandet. Den vägde rätt mycket kan jag säga.
Imorgon ska vi testa att sätta upp tältet på altanen. Jag utsätter inte mig för att bli bortgjord inför nyfikna campare. Så det blir att sätta sambon på prov.
Hoppas han har tålamod.;)
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Har hört mkt gott om din mat så jag är in och tjuvkikar.
Helene (Majas kusiners mamma)