Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 september 2011

80-tal

Det är temat på maten vi ska laga nu på lördag. Vi brukar ha tema när vi ses i Västerås. Men nu är det ju så att det blir inte nått "jätte" ovanligt(!) allternativen som kommer upp när man söker på förrätt(våran rätt) är följande: 1. Räkcocktail 2. Toastskagen 3. Avocado med räkor. Säger inte vad jag ska göra nu, det får nu se efter helgen. Men jag behöver ju inte ha besluts ångest:) Men det ska bli kul som alltid när vi är i Västerås. Funderar på om jag ska kolla igenom källaren efter nått 80-tals liknande kläder(!) Ångrar ibland varför jag rensat bland mina kläder. Är ganska bra på det så att hitta nått är inte det lättaste. Ringde Johanna(vän), hon skulle kolla hos sig. Hon trodde att en "snygg" kavaj fanns kvar i gömmorna. Kan alltid hoppas. Modet var ju ganska så "crazy" eller hur.

Mitt nya liv har hittills resulterat i -4kg!! Sakta men säkert:) Är jätte glad och så nöjd att jag inte fuskat en tumm!! Och det ska jag inte i helgen heller. Räkor är ju perfekt LCHF mat:) Ikväll har jag varit o tränat med Lagerlunda brudarna och imorgon bitti blir det PW. En bra start inför helgen. Hoppas vi även hinner med att basta imorgon kväll. Trodde inte jag skulle bli så förtjust i att basta, men så skönt när svetten fullkomligt rinner av en:) måste vara bra eller hur! Förbränningen ska ju öka med infraröd bastu så det är bara att köra på Hahaha!!! Trevlig helg på er! Kram H

Inga kommentarer: