Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 september 2011

Mera tid....

...vill jag ha! Hinner inte med hälften som jag tänkt. Lovade att lägga upp bilder från våran 80-tals middag, men sorry:) har inte hunnit(!) ladda upp bilderna. SKA göra det ikväll, lovar.
Ikväll blir det också god mat. Har fått SÅ mycket kantareller av min kära mor. Färdig rensat o lagt i påsar. Bara att stoppa in i frysen. Hur bortskämnd är man då:) Så jag ska göra Kantarellsoppa med Västerbottenflarn till. Låter väl smaskens:) sedan ska jag göra en lyxig köttfärslimpa(!) med en massa oliver, fetaost o soltorkade tomater i. Till det blir det Blomkålspure. Tvårätters en fredag alltså. Måste ju få lyxa till det ibland.
Väntar nu bara på min sista kund för dagen. En ny kund från vårat gympa gäng. Alltid kul med nya kunder. Får se vad Camilla har för idéer eller om jag får fria händer:)
Morgondagen ska bli lugn. Måste rensa ut sommaren:( från min garderob. Inte kul, men ett måste. Fast om en vecka(nästan) får jag ju ta på mig lite sommarkläder när vi drar till Rom.
Nu kom min kund, så ut o jobba! Vi hörs! Kram H

Inga kommentarer: