Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 september 2011

Lite nytt hemma o så jag...

 Fick ett doftljus av min kund Lisa igår. Hon hade sett att jag skulle fylla år. Så glad jag blev. Älskar doftljus från yankee candel.  Tack Lisa, det doftade såå gott!


 Här är mina nya boots, visst är den gröna färgen fin. Köpte dem på Nilson.


               Tog hem burkar till mitt kök från "Majasrum" Har socker och mjöl i mina. Älskar dem.


   Ny duk på bordet. Som jag sagt innan så kan jag inte få nog av prickar:)


      Visst är den fin i grått med vita prickar.


Nu tog jag bilden själv men ni kan ju se att jag är lite "redhead"numera. Nästa vecka så hoppas jag ju också att nacken helt plötsligt har växt(!) Ser också att jag måste färga mina bryn, det får jag göra imorgon bitti på jobbet. Tjingeling!!

3 kommentarer:

Alexandra - kärlek på tallrik sa...

Oj vilka fina burkar, de du har mjöl och socker i, helt fantastiska! Du har en väldigt inspirerande blogg! Är det inte fantastiskt att jag, som är vegetarian och kolhydratälskare, kan hitta godbitar i en blogg av dig, som lagar LCHF och kött! Det är det roligaste med mat, tycker jag, man kan blanda och trixa lite som man själv tycker passar <3

yozephine sa...

fin hårfärg! du passar verkligen i den röda nyansen =)

www.sameoldstories.blogg.se

Josefin - SAME OLD STORIES sa...

sv: hej och varsågod! det går sådär. är samma för mig, först går det skitbra och jag går ner massor, sen tappar jag rutiner och blir för stressad så då går jag upp igen, och nyss har jag varit utomlands och då åt jag väldigt mycket gott om vi säger så. men jag kämpar på och kör inte någon särskild diet, men har lite inslag av LCHF då jag försöker att äta mer fett och protein än kolhydrater. undviker pasta, men äter ris/olika former av ris och potatis.