Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 september 2011

Våran infraröda bastu...




...invigde vi förra veckan. Äntligen så är den på plats och det blev inte så trångt som jag trodde. Kolla i hörnet på bilden så ser ni A med champagne i högsta hugg:) Och dem som sagt att infraröd inte är en riktig bastu så kan jag tala om att jävlar vad svetten rinner!!  Värmen är annorlunda mot en med aggregat men tycker att denna är jätte bra. Fattar inte att man kan svettas så mycket o då har vi bara ställt in den på 52 grader(!)än. Och jag står bara ut en halvtimma, men man får väl vänja sig sakta:) Men himla skönt är det iallafall.


2 kommentarer:

malin sa...

så fin bastu och helt underbar blogg :)

Unknown sa...

Tack Malin:) var inne hos dig nyss. Roligt skrivet. Jobbar du som instruktör? Låter kul! Ha det gott! Kram H