Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 september 2011

Mitt nya hår!


 Ja, så här blev det! Kan ju säga att det blev ganska så mycket längre än vad jag hade räknat med. Trodde inte det skulle gå att göra det så här långt med tanke på att mitt hår va ganska så kort. Men va kul!! har ALDRIG haft långt hår(så långt är det ju inte),alla kort sedan skolan är jag kort hårig på. Så vem vet, jag kanske får ännu längre nästa gång, hihihi!!

Fast jag kunde knappt sova inatt. Ont som tusan när jag låg på rygg, så det fick bli sidoläge:) Dem jäkla plupparna efter vaxet stramade lite och ömmade. Men det ska gå över hoppas jag, tralla la!!Men nu är det gjort och jag är jätte nöjd!

Inga kommentarer: