Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 januari 2010

Lördag

Äntligen lördag. Maja har simskola, tyvärr så fick vi den nya tiden 10.45. Jätte kul att halva dan har gått när vi är färdiga. Förra terminen hade vi 9.15, mycket bättre. Men vad göra, inget val om hon ska fortsätta. Jag var så duktig igår kväll. Stod emot alla frestelser. Mitt fredagsmys bestod av brieost med snackpaprika. faktiskt jätte gott. Ikväll blir det paprikor fyllda med köttfärsröra och mozarella. Jag funkar ju så att när jag kommit igång med min träning så är det mycket lättare att va hård med maten. Vill inte förstöra träningen med onyttiga saker. Och när man ser resultat blir det ju enklare att fortsätta. Ska faktiskt ta med träningskläderna till simmningen. Medans Maja simmar så ska jag styrketräna under tiden, bra va!. Sedan blir det nog en sväng till bollspelaren för lite konståkning...

Inga kommentarer: