Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 januari 2010

Sörsjön och laxsoppa

Har varit i sörsjön på fm. Åkt tefat så man nästan slog ihjäl sig. Inte så lätt när man är lika smidig som en flodhäst,hiHi!. Grillade korv(utan bröd),man kör ju GI.
Nu så håller jag på med dagens middag. Laxsoppa. Recept: Bryn rödlök, vitlök. I med en burk krossade tomater. Häll i 2 dl vatten. Fiskfond 2 msk. Krydda med chili, svartpeppar,salt. I med laxen och sist har ni i svarta oliver. Jag hade även i sockerärtor(valfritt)Måste ju ta vad man har i kylen så inget blir förstört. Har hunnit med att stå på crosstrainern 25 minuter. Plus att det blir jympa i kväll. Kilona ska ju bort, lika bra att köra hårt.

Inga kommentarer: