Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 januari 2010

Snö

Nu får det väl räcka med snö. I morse var det inte plogat mer än att det fanns ett däckspår på gångbanan som man kunde gå med ena foten. Det resulterade i att jag nu har fruktansvärt ont i höften efter att ha haltat hela vägen till dagis med en fot i spåret och den andra i djupsnö. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta!.Maja tyckte jag skulle springa, visst, jätte kul! Det är ju så att man längtar bort till solen och värmen när det ser ut som det gör ute. Lagom är väl bäst. Skönt att det snart är helg iallafall. Hade tänkt föreslå IKEA, men det kanske är lite onödigt i snökaoset. Vi får väl se hur vädret ser ut på lördag. Igår kväll så var vi ett gäng som va och käkade på "Athena". Och jag kan säga att jag inte fuskade. Gav bort mitt vitlöksbröd(det såg såå gott ut), valde en greksallad istället för klyftpotatis till kycklingen. Och chokladbiten vi fick till kaffet gav jag också bort. Väldigt stolt kan jag säga att jag var. Och i helgen så blir det gourmèmat a`la GI. Det går faktiskt att laga jätte god lyxmat. Ni ska få se...

Inga kommentarer: