Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 januari 2010

Mot Kroatien

Fick höra från Västeråsarna igår att dem hyrt ett annat hus, inte långt från Pula. Och jag tror nog att vi alla tio får plats. Huset har plats för fjorton och har sex badrum! Egen pool, vad mer kan man begära. Det ska bli jätte kul att åka med västeråsarna, framför allt så kommer ju inte Maja att tjata efter lek kamrater nu när vi åker med hennes kusiner. Men man ska ju inte tro att det blir billigt. Bara för man tar sin egna bil så är det ju inte bara att tuta & köra. Den går ju inte på luft vad jag kan minnas iallafall. Sist vi bilade så vill jag inte tänka på vad det kostade i bensin. Men en som kommer att vara lugnare när vi åker är mormor. När vi ska flyga så kan hon inte sova för än vi har landat på arlanda. Men bila går bra!? Sker inte dem flesta olyckor med bil. eller? Ska bli kul att planera för resan, det var ju så LÄNGE sen vi var på semester...

Inga kommentarer: