Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 januari 2010

Ledig dag

Så skönt med en ledig dag mitt i veckan. Maja och jag har bakat nyttigt bröd. Skriver receptet senare. Vi har även haft besök av mormor och morfar på en fika. Ska snart hämta Majas kompis Iris på dagis. Vi tänkte åka lite skridskor borta på bollspelaren. Måste ju passa på nu när det är riktig vinter. Är mest rädd för att dem ska ramla och slå i tänderna. Fy vad det skulle va otäckt. Får hoppas dem har lite bättre balans än förra året. Själv så ser det ju så enkelt ut när man ser på konståkning på TV. Ser framför mig hur stiligt jag kan åka, göra lite hopp & snurr. Men verkligheten ser ju inte riktigt så ut. Bambi på hal is ser nog mer riktigt ut HiHi! Min nyttiga lunch blev så enkelt som lättkokta sockerärtor med skinka och mozzarella. Jätte gott!

Inga kommentarer: