Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 januari 2010

Majas rum

Nu har vi äntligen fixat klart i Majas rum. Det blev så fint. Har målat sängen och även målat stora prickar i grönt, turkost och rosa på väggen. Datorn har krånglat ganska mycket på senaste tiden så mitt bloggande har blivit lidande. Hoppas nu den funkar som den ska. Har tänkt köpa mig en egen bärbar så då blir det lite lättare hoppas jag. Ska fixa lite bilder från rummet så snart jag kan så ni får se resultatet. Det känns skönt att det nya året har börjat och vi har ganska mycket att se ifram emot. Först ska lilla Elsa döpas i februari och sedan ska hennes föräldrar gifta sig i sommar. Det var ett tag sedan jag var på ett bröllop, men det är ju så otroligt kul att få gå på ett nu. Sedan kanske det blir en bilsemester med Majas kusiner med familj till Kroatien i juni. Vi bilade dit ner när Maja bara va tio månader. Jätte kul att bila när man kan stanna när man vill. Man får ju styra upp med filmer i bilen och spel, då brukar det gå bra. Hoppas det blir så. Tror Maja skulle tycka det va kul med semester med kusinerna, framförallt att Sara är med. Hon är ju den stora idolen. Så fort vi kommer hem från Västerås så ligger Maja ledsen i sängen för att hon saknar sara. det är väl så för att hon inte har några syskon. Hon älskar sin minsta kusin Elsa så mycket så hon tycker att halva bebisen kan vara hennes, det är väl gulligt!! vet inte vad faster säger om det...
Nu ska jag försöka att maila några bilder från thailandsresan som ska bli canvastavlor. Hoppas det blir bra.

Inga kommentarer: