Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 januari 2010

Bilder från rummet


Maja ville ju hjälpa till med målningen. Även om jag gillar turkost så valde faktiskt hon färgen själv.




Loftsängen med trappa från Ikea i hörnet så kan hon klättra upp därifrån. Liten myshörna under där vi sitter & läser godnattsagan.



Så här blev prickarna. Är så nöjd själv med resultatet. Det ska upp en TV på väggen som hon fick i julklapp. Anders får borra ikväll.




Efter tips från en av mina kunder så hängde jag tyget över gardinstången och rullade upp tyget och knöt rep runt. Visst blev det snyggt. Gillar man inte att sy så kan det ju inte bli enklare.



Har länge tittat på denna runda box från nordik. Nu slog jag till. Den passar ju perfekt in i färgskalan. Maja blev jätte nöjd med sitt nya rum och ännu gladare blir hon när TV blir uppsatt.