Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

04 maj 2011

Är det ett skämt?!

Ska man skratta eller gråta?? Vet inte, men inte är det kul med snö NU! Och i morgon så fyller min älskade lilla mamma 70 år, och hon har inte beställt sånt här väder det kan jag lova. Idag är jag ledig fram till två, så det blir att fixa lite med presenter. Vad jag nu ska hitta på?! Kanske nån resa eller nått. Vi får se. Ha en härlig dag trotts vädret! Kram till er!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Usch, nä, snö vill man ju inte ha nu!!!! Värme och sol!!

Linda sa...

Oj! Jag har läst om alla som klagat på snön, men visste inte att det var så mycket som kom. Själv har jag bara haft det lite kallare, men inte sett nån snö.

moa sa...

Här i jämtland är det solsken och det börjar bli grönt, haha! :) Inte roligt med snö!

Jag tycker du har en supermysig blogg, brukar kika in här då och då! :)