Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 maj 2011

TJEJKVÄLL 11/5



Tjejkvällen blev lyckad. Kul att det kom ett gäng fast vädret va så fint. Får kanske köra utomhus nästa gång om vädret är lika fint.


 Maria provar snygga ringar som Melle gjort. Jag är lite sugen på en, så kanske köper jag en ny till mig själv.



Lite mingel...




Här står Lisa (i blått) med några vänninor och kollar i smyckes katalogen. Nu är du med iallafall, Lisa!



Johannas fina kort. Hon fick ganska mycket beställningar.


Här har vi Hanna-Märtha som säljer "House of lola" och Johanna som gör alla kort.

Jag bjöd på lite plock och vin. Många frågade efter receptet på smördegsrundlarna. Här kommer det. Köp färdig smördeg på rulle(färsk) Smeta ut soltorkad tomatcreme och pesto, toppa med riven västerbottenost. Rulla ihop och skiva i 1 cm stora skivor. Pensla dem med uppvispat ägg. In i ugnen i 240 grader i ca 15 minuter. Den andra hade jag samma tomatcreme sen skivad salami och västerbottenost. Visst va dem goda!

Inga kommentarer: