Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 maj 2011

En tur till landet...


Synd att det fina o varma vädret försvann lagom till valborg och 1 maj. Men det brukar väl vara så. Man blir ju liksom aldrig förvånad att det lagom till valborg slår om. En tur till Spinkenäs i Stegeborg blev det iallafall den 1 maj. Systeryster fyllde 35 år igår och det firades på landet. Maja tog med Ella dit och dem hade kul med gungan och att kasta stenar i vattnet. Men det hade behövts vantar och en fleectröja och det hade inte jag med mig, burr!!



 Visst är det härligt när körsbärsträden börjar blomma!


 Mycket roligare att va två o gunga...


 ...och man kan ha roligt på en båt fast den står på torra land...


 ...och att busa runt träden...


 ...och att gunga jätte högt...


...och att plocka blommor, det är ju kul!

Inga kommentarer: