Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 maj 2011

Orolig!!

Är så himla nervös att vi inte ska komma iväg till Turkiet. Detta askmoln som nu är på ingång...varför?? Hoppas och håller alla tummar o tår att vi kan åka. Lusläser allt på nätet och än så länge ser det ut som att det blir låg koncentration av aska här över:) och då flyger vi som planerat imorgon. Måste ju åka redan i natt så man vill ju inte vända när man kommer upp!!
Har även sett ut en parfym som jag vill ha, Daisy från Marc Jacobs, luktar jätte gott. Hjälp nu till o håll era tummar för att vi kommer iväg. Jag vill ju lukta gott;) kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna HÅRT!! Jag luktar redan Daisy, när jag inte luktar. Kran förstås...
Lisa