Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 maj 2011

Måndag

Härligt med måndag och en ny vecka. Imorgon åker vi med Johanna och hennes barn till Astrid Lindgrens värld. Hoppas vi bara får fint väder. Det är ju ingen höjdare att gå i parken när det regnar. Har kollat vädret och det ser bra ut änsålänge.
Och nu är det inte så länge kvar innan vi drar till Turkiet nästa onsdag!! O så skönt det ska bli med sol och bad. Och bad lär det bli...i en av alla 15(!) pooler!! Vilken ska man välja:) ser framför mig reklamen med familjen som har hål i badkläderna efter alla åk i vattenrutschbanerna!! Det lär nog bli så för oss också, hihihi!! Sedan lär vi ju inte gå hungriga med all mat som finns. Kanske får man ta med byxor med resår så man kommer i några kläder till hem resan!
Här håller jag nu på att kolla Taxfree katalogen som kom. Synd bara att det inte finns doft prov i katalogen(!) skulle vara bra. Är lite sugen på Marc Jacobs nya "Daisy". Är det nån som har den? Tror jag doftade på den när vi åkte till London och jag minns att den luktade jätte gott, eller var det den?! Alltid kul med nån ny doft när man åker utomlands. Då minns man resan så fort man tar på sig doften när man är hemma och det regnar! Längtar så efter semester. Ska nu bara komma ihåg att ringa o boka Majas sista spruta! Hon är inte glad kan jag säga. Men sen har hon skydd många år framöver.
Nu väntar en jobbardag med roliga kunder. Ha det gott alla!!

2 kommentarer:

Lena sa...

ha det bra ni får köpa nya badkläder där nere hihi =)

designofluna sa...

Åh, vad skönt att få åka till värmen. Det skulle jag behöva. Värme och sol - jag är så blek att jag är genomskinlig.
Kram Malin