Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 maj 2011

Kolmården



Premiär turen till Kolmården. Fick strålande sol och nackspärr:) efter allt tittandes efter alla kändisar som var där. Dem kände sig säkert lika uttittade som alla djuren, hahaha!! Men turen genom den nya safari parken blev en hit! Jätte häftigt att komma så nära lejonen. I samma bur som vi åkte i så var Anneli Ryden med. Väldigt trevlig men dock väldigt höjdrädd! Höjdpunkten på den turen blev när hennes kompis lilla son blev kissnödig. Men om man är grabb så funkar det att kissa mellan gallrerna. Vi vet!! Vad skulle vi tjejer göra?!






 Har man ingen kompis som kan klia en så får väl en trädrot funka:)




 Älskar zebror, dem är ju så fina!

Maja älskar att hoppa i trampolinen, nått som jag inte vågat testa. Och som tur är så väger man ju på tok för mycket för att FÅ testa som tur är;)

1 kommentar:

Malin sa...

Det får minnsan bli en tur till Kolmården för min del i år oxå!! Är jätte sugen på nya linbanan!!
Häftigt att få åka med Anelie Rydé då!! Tufft!! ;0)
Hoppas ni hade en trevlig Valbor o 1: Maj!!