Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

04 maj 2011

Turkey here we come...

Nu äntligen har vi bokat resan. Det blev turkiet som jag alltid sagt att jag aldrig skulle åka till. Men man kan ju ändra sig, eller hur? Och det kommer att bli en riktig slappar vecka med mat dygnet runt(!) lär väl gå upp flera kilon. En av nackdelarna med all inclusive. Men jag såg att det fanns ett riktigt fint gym, så kanske kan man springa bort maten innan den har satt sig på höfterna:) Maja kommer iallafall att bli jätte nöjd. 15(!) pooler och en massa vattenrutchbanor, minigolf, bowling och ett mini tivoli vid hotellet. Tror vi inte behöver lämna området, hihihi!! Det ska bli såå skönt att komma bort och få lite sol och värme. Efter morgonens fina(!)väder så längtar man verkligen till sommaren, visst? Så nu måste jag gå igenom förra årets sommar garderob och se vad den gömmer;) och ifall jag måste inhandla nått nytt! Tjohoo vad kul det ska bli!! Ten points goes to Turkey...maybe!

1 kommentar:

Ewa`s Galleri sa...

Blir avundsjuk, härligt att ha lite värme o lata dagar att se fram emot
Mina träskor är ina of sweden
köpte dem på skoboo i Ullared, visst är de fina ,helst mot brunbrända ben