Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 februari 2012

Gnistrande snö o lite mera dop...


  Det var så otroligt fint runt kyrkan med snön som gnistrade i solen och det var ca -17 grader, burrr:) Tur att promenaden från kyrkan till församlingshemmet var kort.



 Älskar tulpaner, finns inget finare tycker jag....


Kärleksfulla kusiner:) Vera i famnen på kusin Maja.



Och så fick jag va med på ett hörn också:) Så mysigt att få gosa lite med en bebis. Hoppas vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Annette sa...

Hej igen söta du! Älskar dina fina bilder här på bloggen :) Jag hittade nog dig av en slump och det var nog meningen för jag återvänder varje dag och njuter av både recept och underbara bilder. Önskar dig en underbar helg! Kram//Annette

Unknown sa...

Hej!
Hoppas verkligen din nya behå sitter fint;) funkar det så funkar det!! Eller hur:) ha en underbar helg du med.
Kramen från mig!